/ Mat & Bak /

Lunch

Tonfisksallad med bönor blev det idag, gott och enkelt.

1 burk tonfisk i vatten
rädisor
gurka
majskorn
bönor
1 msk olivolja
1/2 msk vitvinsvinäger
salt och peppar

Det är även gott att lägga till fetaost och lite oliver =)

l
#1 / / Lise:

åh vad jag blir hungrig nu =P

speciellt när jag inte ätit någon frukost idag..

#2 / / Ante:



Lunch cambrige grönsakssoppa o en kopp svart kaffe... Hehe slå den du s

#3 / / Foki:

åh vad gott :)



Svar: Tack så jättemycket för den fina kommentaren!^^ Jag uppskattar det verkligen :) och glad blir jag :D



// Jag önskar dig en trevlig dag! =)

#4 / / Caroline:

Ja där ser man :) Det är ju så gott med tonfisksallad! Om jag hade haft en till burk hemma hade det blivit dagens lunch också.

#5 / / MS - amor vincit omnia:

åh, gott :)