/

Trött, tröttare, tröttast!

Hejsan! Resan hem igår gick smidigt och bra, dock kunde jag inte sova alls under resan så jag var illamående och TRÖTT när vi kom hem, somnade en stund men var ju tvungen att kliva upp för att kunna sova till kvällen. Daniel åkte iväg till stugan i Sälen med svärfar, brorsan och några till och jag fattar inte hur han ska orka ;) Jag gick och lade mig vid tolv igår kväll men sov riktigt dåligt som förväntat då det var morgon för mig egentligen... Vaknade ca 1 gång i timmen, men jag gick upp vid 8.30 i morse och försöker nu hålla igång med hjälp av kaffe =) Tänkte göra lite julfint hemma idag men man har noll julkänsla då man nyss varit i värmen! Många hade ju börjat julpynta i Florida också men det ser ju bara roligt ut bland svajande palmer och det blir inte alls samma känsla som hemma såklart!
 
Återkommer med ett "bildregn" senare idag! Kram på er! ♥