/ William /

Aldrig 60 kg...

Det här med vikt och graviditet har jag inte funderat så mycket på, förutom att jag vill hålla mig i någorlunda bra form och absolut inte "äta ALLT bara för man kan". Aptiten har ju självklart ändrats och jag som annars äter väldigt lite sötsaker och bröd mm har varit väldigt sugen på dessa saker och ätit mer än vanligt! Men jag har lyckats hållt en bra nivå på viktökningen och står nu på 55,5 kg (startade på 52kg) Jag har ALDRIG vägt 60 kg i mitt liv men nu är det snart dags för det, haha! Det känns helt ok och det är ju inte bara jag som växer  =) Vi får se vart detta slutar men det är skönt att jag har ett väldigt rörligt arbete och att det fortfarande funkar bra med arbetsuppgiterna...
 
Det är härligt att vara gravid och det känns så spännande och förväntansfullt!
 
Inga bristningar har synts till ännu men jag är förberedd på att en del kommer att dyka upp, alla gravida kvinnor i familjen har fått mer lr mindre bristningar  så det är som det är men jag har smörjt mig regelbundet med mandelolja och bio oil som iaf bidrar till mycket mjuk och len hud =)
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Mollie:

Det skulle inte spela någon roll om hur mycket du än skulle väga, så skulle du fortfarande vara lika vacker! <3

Svar: Haha, tack syster =) <3
Caroline Westling

#2 / / Emelie:

Det är helt klart lite läskigt när vågen börjar gå upp och kläder slutar att passa men jag slutade bry mig till slut om siffrorna. Jag försöker äta ganska bra, det jag stoppar i mig får ju bebisen med så någon slags balans handlar det väl om, och att inte göra sig själv en alltför stor björntjänst 😃