/ William /

Mycket klart... (kanske lite väl)

Jag gillar ordning och reda och är ganska pedant, tycker också att det mesta blir bäst om jag gör det själv (vilket såklart inte alltid stämmer) Men därför har väldigt mycket inför lillens ankomst varit klart sen länge! Vagn, spjälsäng, bilbarnstol, skötbord, tvättade bebiskläder/sängkläder, blöjor, servetter, värktabletter, babysitter, osv osv...
 
Har även rensat alla skåp/lådor/papper, fyllt på ordentligt med hushållsgrejer som toalettpapper, tvättmedel, sköljmedel mm. Lagat massor med matlådor, bakat bröd... (Jag VET att det går att handla sen också)  =)
 
Har känts skönt att ha klart för man vet ju aldrig när det startar... Ibland kommer dock tankarna på att något ska gå snett och att vi inte ska få våran son och man har förberett alldeles för mycket, usch! de tankarna vill man inte ha...
 
Känner inte direkt att jag "boat" som många pratar om utan är ju väldigt mycket för att planera och fixa annars också, dessutom har jag haft lyxen att må som vanligt så jag har ju haft orken också som många gravida kanske inte har.
 
Buffalon har "vädrat" och stått redo i månader =)
 
 
 
 
bebis, gravid,
#1 / / Emelie:

Jätteskönt att ha allt klart! Och mysigt att få gå och titta på allt. Man vet aldrig när de behagar komma! (Okey, våra grejer hann nästan bli dammig igen men...).
Tänkte så med Kee att om det värsta skulle hända och något skulle gå snett så hade jag ju iallafall kunnat få glädjas åt att fixa och förbereda.