/ William /

Skönt!

Resultatet från röntgen såg jättebra ut, måtten var helt normala så det är inget jag behöver ora mig för vid en till förlossning. Dock så är det ju en hel del annat som spelar in såklart, som hur effektiva värkarna är och hur barnet ligger. Tydligen låg William lite snett vilket ingen sagt till oss tidigare men det kan ha haft betydelse...Hon sa också att jag räknas som "vanlig" omföderska nästa gång då jag öppnade mig 7 cm. Vaccinationen gick bra även den, han grinade till när de stack men det gick över fort, hoppas han slipper få någon reaktion bara. Ikväll kommer svärfar hit och jag tänkte vi skulle äta "förrätter/småplock", blir räkcocktail, bruschetta, rostbiff med potatissallad och crostini med olivtapenade. Trevlig kväll!
vaccination, röntgen
#1 / / Lotta:

Vad skönt! Och bra att du kan räknas som omföderska nästa förlossning, själv räknas man ju som förstis fast det blir tredje barnet 🙈

Svar: Ja, det känns skönt! Får se om det blir fler för oss men det tror jag nog :)
Caroline Westling