/

Så less!

Usch! Ibland blir jag så less på mig själv, inatt var ingen bra natt då jag omöjligt kunde somna! Grabbarna somnade runt tolv och jag var jättetrött och ville verkligen sova men det gick inte, jag har skitsvårt att koppla av vissa nätter och det blir värre då jag vet att jag snart ska amma så jag känner stress att hinna somna...
 
Dessutom är jag väldigt ljudkänslig så när Daniel efter en stund börjar snarka högt (pga förkylningen) så ligger jag och blir tokirriterad och puttar och puttar för att han ska sluta!
 
William ville inte riktigt somna om inatt heller efter maten utan låg och bökade och bökade... Men när Daniel tog honom och flyttade sig till soffan i morse så somnade han direkt, gah! Jag låg kvar och lyckades iaf få några timmars sömn!
 
Har iallafall varit ute på en liten promenad och fått luft och köpt grönsaker till kvällens middag som blir tacos, Daniel känner sig lite piggare så vi hoppas att jag och William klarar oss! Hoppas ni får en bra söndagskväll! ♥