/

Söndag

Låg länge i sängen idag. Kom hem halv fyra inatt! Det var ett tag sedan det hände! Dagen började med picknick i Boulongen med Daniel och William. Sen åkte jag hem till Josephine för lite förfest innan stan. Vi drack drinkar och tequila. Nere på stan drack vi shots i öltälten och sen träffade jag på några gamla vänner. Bla Elin som vi sen följde med ner till Allstar. Där hade de drinkbord och alkoholen flödade kan man säga! Däremot drack jag knappt något där. Inte värt att bli bakis. Fick sova länge idag så jag har mått bra men ändå lite trött såklart. Vi åkte och plockade ännu mer kantareller och sen gjorde jag en supergod pasta med oxfilé, bacon, kantareller och västerbotten. Mm! Nu blir det film och soffan! Kram på er!




#1 / / Lotta L:

Åh vad kul med en helkväll, börjar längta rejält nu!