/ 2015 / William /

Att amma

Intressant att amning är ett sådant laddat ämne, konstigt kan jag även tycka. Jag har aldrig haft problem med kvinnor som ammar överallt och tycker själv inte att man ska behöva känna sig obekväm någonstans. På en lyxig restaurang skulle jag kanske gå undan eller amma i sjal och jag "flashar" inte runt med tutten hur som helst... Men annars är det bara att amma på hur man vill tycker jag. William tycker det är det bästa som finns och jag har turen att amningen funkat väldigt bra hela tiden. Vi får se hur länge amningen funkar, men har inga planer på att sluta delamma än på länge. Det är väldigt nyttigt, smidigt och mysigt för oss båda så vi ammar på...
 
 
amma, amning,
#1 / / Lotta:

Det gör ni rätt i! Finns ju absolut inga nackdelar med amning 😊

#2 / / Anonym:

Amma är så mysigt. Saknar det som satan. Speciellt när jag och Milly inte kunde mysa av det som med Vira pga att det inte kom.