/ William /

Nöjd

Det blev så fint! Min kärlek till djur hoppas jag förs över till William. Vi ville ha ett rum han kan "växa lite i" samt att det är enkelt att göra om. Det blev en fondvägg med en zebra som vägg dekor. Giraffen är från populära Mellisa & Doug. Jag kunde inte låta bli att köpa den! Elefanthuvudet kommer från Brigbys. En del gosedjur och böcker har jag faktiskt fyndat på biståndet och tvättat. Jag gjorde om ett av våra gamla sängbord så det skulle passa in mer. Målade med griffelfärg, slipade och gjorde en ny knopp. Den gamla bänken köpte jag av en tjej här på söder för 300:- Bra pris tycker jag! Hoppas lillfisen kommer trivas. Jag gör det redan iallafall! 




 
 
barnrum / inredning / williams sovrum
#1 / / Emelie:

Så mysigt det blev Carro, bra tema! 😃

#2 / / Ellie:

Åh så fint det blev! Och vilken bra inspiration. Håller precis på att inreda min 1-årings rum och har också tänkt mig safaritema. Älskar den stora giraffen och vad fint ni har målat med zebran på väggen! <3

Svar: Tack så mycket!!
Caroline Westling