/ 2016 /

Ikea

Jag och William vaknade tidigt ( tyvärr då vi båda var helt slut). Jag har fått ont i halsen och nyser, så trist! Men efter några koppar kaffe och ordentligt med frukost tog vi bussen till Valbo och handlade bla ramar till tavlorna som ska upp i hallen sen blev det lite annat smått som alltid på Ikea. När vi kom hem sov vi båda tätt ihop i över en timme och sen åt vi rester till middag... Medans William lekte med duplo och bilar så kikade jag på Mtv galan som gick i veckan, många bra framträdanden som vanligt! Nu har jag precis lagt William och jag får se vad jag orkar titta på, sängen känns lockande... I morgon ska jag träffa Alex och käka lunch på stan, hoppas vi är piggare då. Det kommer även en tjej som ska kolla på vagnen, vi fick tyvärr inget nytt tyg då Bugaboo tyckte det var normalt slitage. Värt ett försök iallafall. Hoppas ni mår bra där ute, kram på er!