/ 2016 / Mat & Bak /

Mat och bak

 
 
Jag lär sysselsätta mig med något när jag är hemma och vabbar (förutom att leka med lilleman) så idag blev det rågsiktsfrallor och Ölänsk lufsa som vi ska äta till middag. Skönt att ha maten redo till kvällen. Jag jobbar ett kort pass fram och tillbaka till Ljusdal och skulle egentligen sovit där men Daniel samåker till Forsmark så han kan inte vänta tills jag kommer hem i morgon vid 9.00 Blir jobb för mig 16-20 idag och några timmars vabb i morgon alltså. Sen är jag ledig torsdag och fredag så det blir ingen förskola denna vecka för William, synd då jag vill få in rutin och att han blir trygg och van vid gruppen. Han har gått väldigt lite sen inskolningen och det har varit ett medvetet val av oss men nu tror jag han är helt redo och verkar bara tycka det är kul.