/ 2016 /

Naglar

Nyårsnaglarna är klara, blev guld glitter. Använder Depend gel lack som går ganska fort att använda. Passade på medans småttingarna sov. Kul att ha fina naglar ibland och när jag väl fixar dom så vill jag att lacket ska sitta. William sover fortfarande efter lunch ca 45 - 1 timme men lite längre nu när han varit sjuk. Penny sover länge vid ungefär samma tid vilket är lyxigt. Penny är än så länge lika lugn som sin bror, vi får se hur länge det varar. Hon är nöjd när hon är mätt och sover lika bra i sin säng som i famnen. ♥
 
 
Hur går det för er med BonusBay föresten? Vet att några av er blev medlemmar sist jag skrev om sidan. Jag tänkte ta en utbetalning till nu, totalt 1098:- har jag fått från Bonusbay. Toppen! Kliicka HÄR för att bli medlem!
 
 
 
bonusbay, bonussidor / nyår 2016, depend gel lack, penny, syskon