/ 2016 /

Härliga dagar!

Vilken kanondag vi hade igår! Jag vilade en stund hemma i lägenheten efter jobbet medans Daniel (och William) hjälpte min mormor med att köra flyttgrejer. Sen möttes vi i kolonin och åt lunch. Vid 15.00 kom Lotta och Marcus så då blev det sol och blandade drycker och snacks. Lite senare gjorde jag en Paella i uteköket som vi åt med kräftor, bröd och aioli. Väldigt gott! Sen kom Andreas och Johanna förbi och vi satt alla och njöt av kvällsolen och värmen! Runt 23 börjde myggen komma så då satte vi oss i uterummet och umgicks en stund till innan det var dags att krypa ner i sängen... En väldigt trevlig och mysig dag med härliga människor! Nu sitter jag på tåget och jobbar 08-20, men i morgon är jag ledig och ska hänga några timmar med Jessica. Hoppas er helg har varit toppen!