/ 2016 / Mat & Bak /

21 November

Måndag och ny vecka, har precis lämnat William på förskolan och snart ska jag till barnmorskan. Igår var bebisen galet vild hela kvällen och sent på natten så jag hade svårt att sova. Bebisen brukar alltid lugna ner sig efter en stund när jag lagt mig men inte igår... Känner mig trött idag men ska ta en promenad lite senare och sen försöka vila en stund. Ikväll kommer Linas Matkasse, vi testar ju en kasse lite då och då och nu behövdes lite inspiration, veckans meny lät riktigt god! Får alltid byta ut en del varor till glutenfritt men det brukar bli bra ändå, jag tycker inte att den glutenfria kassen brukar ha så roliga recept. I lördags passade svärfar William en stund så jag och Daniel gick till Elite och åt brunch, vi blev dock ganska besvikna på utbudet. Det fanns väldigt lite att välja på och knappt något alls för Daniel. Vi kanske skulle kikat på buffén innan vi satte oss men oftast så finns ett bra glutenfritt utbud nuförtiden och vi hade även hört att maten skulle vara bra.  Det som fanns var gott men känner inte att vi behöver gå dit flera gånger... Det var iallafall mysigt att komma iväg några timmar bara jag och Daniel. ♥
 
Linas Inspirationskasse V.47
 
linas matkasse