/ 2016 / Gravid /

Magen

Vi väntar fortfarande på lilla bebisen, tror det blir övertid. Gick över 10 dagar med William men förslossningen startade av sig själv och jag hoppas den gör det den här gången också. Dock så stannade värkarna av lite och jag fick värkstimulerande dropp vilket jag i efterhand känner att jag inte vill ha igen om det inte verkligen behövs! Jag gillade inte att "sitta fast" vid en droppslang och sen fick jag över maxdos och de trodde jag hade epidural men den hade ju åkt ur... Kändes liksom konstlat, stressigt och inte bra. Finns ju andra alternativ än droppet om det behövs.
 
Dock kanske jag tar EDA igen och då blir det kanske att "släpa omkring" på droppstälning ändå... Vi får se.
 
Känns skönt att ha lite bättre koll denna gång men jag tar det som det kommer och "följer med kroppen"
 
Nu längtar vi massor! ♥