/ 2016 / Serier & Filmer /

DET

Igår kom Helena, Ted och Mini på besök några timmar. Jag lärde känna Helena på föräldragruppen när William var nyfödd och vi har träffats ganska regelbundet sedan dess. Hon har hunnit få en dotter till och nu är det våran tur med en liten tjej! Grabbarna leker bra och båda älskar bilar! Jag blir ganska less på alla dessa bilar ibland kan jag erkänna men jag antar att det är en fas som går över och det är ju bara att haka på...
 
Satt häromdagen och kikade lite på IMDb och såg att det kommer massor med filmer nästa år att se fram emot!  Bland annat It, som är en av mina absoluta favoritfilmer! Med Bill Skarsgård som Pennywise, kul med en svensk skådespelare och jag har höga förväntningar men det blir svårt att toppa originalet från 1990. Jag håller på att planera årets Halloween fest och trots att jag kommer vara väldigt gravid så kan jag inte låta bli då det är en av de bästa tiderna på året! Älskar höst och Halloween! Det var ju galet kul förra året att gå "all in" med rökmaskin och dekorationer överallt... får se hur jag gör detta år? =)
 
Bilder från IMDb.com
 
 
 
 
 
halloween fest