/ 2017 / Vårt nya hus /

Hemma

Vi åkte hem från Skokloster efter lunch och träffade några potentiella köpare på kolonin. Vi har just nu två köpare som vi ska gå vidare med i början på nästa vecka. Det ska bli skönt att släppa kolonin även om vi tycker om den väldigt mycket! Det skulle blivit fjärde sommaren där i år och vi har många roliga minnen därifrån. Jag pysslade och fixade höggravid med William första året och vi hade planer på roliga grejer i år men nu har vi ju huset som vi kommer lägga massor av tid och kärlek på och vi kommer garanterat skapa nya härliga minnen där! Lägenheten lades ut till försäljning igår och bilderna från fotograferingen blev bra. Nu ska det bli spännande att se vad vi får. Visning om lite mer än en vecka! Håll tummarna för många intresserade! 

 
Daniel är ute och äter middag med några vänner så jag myser i soffan med pyjamas och god mat. Färsk vit sparris med brynt smör och räkor. Sen blir det en liten twist påse till efterrätt. Inget direkt påskfirande i år trots att jag verkligen gillar påsken men när jag inte kan dekorera lägenheten så blev det bara påskägg till barnen i år. Men nästa vår firar vi ordentligt i huset! Nu ska jag kika på Greys... Kram på er!