/ 2017 /

Proppar?

För ca en månad sedan fick jag helt plötsligt ont i höger långfinger och sen blev det blått vid fingertoppen. Det var obehagligt men dagen efter var det bra. Men sen har detta hänt ungefär en gång i veckan på exakt samma ställe. 1177 och flera i familjen sa att jag skulle kolla upp detta så jag pratade med en sköterska igår. Hon sa att jag skulle köpa en kräm på apoteket som kanske kunde få det att släppa? Kommer inte ihåg vad den hette men ska gå in och fråga idag. Om det fortsätter att komma "proppar" så skulle jag återkomma. Jag har aldrig haft såhär förr så det är lite obehagligt. 


Senare idag är det en till visning men sen hoppas jag det är klart. Väldigt tröttsamt med detta städ och plock! Nu ska jag ta en stor kopp kaffe innan jag tar en promenad till affären. Kram på er!