/ 2017 /

Penny

Det går så fort denna gång! Vill hinna njuta av bebistiden men jag hinner inte med! Hon har dreglat i flera veckor och jag hoppas verkligen inte att det redan är tänder på g. Hon drar sig upp och vill "sitta", hon var nära att vända från rygg till mage häromdagen. Stoppa tiden! Men det är riktigt härligt att hon börjat skratta riktigt högt och ordentligt typ när man gör roliga miner eller kittlar henne. Det är verkligen en glad tjej vi fått. Livet som tvåbarnsmamma går väldigt bra måste jag säga men det kryper i kroppen ibland. Saknar att bara klä på sig kläderna och vara ute på någon minut. Nu är det lite mer kläder som ska på och på två mini människor. William har dessutom varit snorig i flera veckor (men inte dålig) och jag har alltid haft svårt med snoriga och kletiga barn. Blir galen på att det kommer snor överallt! Kladdiga matbilder på barn gillar jag inte heller. Så då vet ni det :) Nu ska jag sova, kram på er!


William vill gärna att Penny ska vara med och leka. Han kallar henne mest bebisen eller Pennyt.