/ 2017 /

Tummen ner!

På nyårsaftons kväll började jag känna mig hängig men hoppades på det bästa. Men självklart vaknade jag snorig och med ond hals! Det blev värre och under natten sön-mån hade jag ont överallt och 39 graders feber! Fy så trist! När resten av familjen blir bättre så blir jag sämst av alla. Hoppas hoppas Penny inte blir dålig! Vi har inte varit ute på flera dagar då jag inte orkar och Daniel jobbar. William har varit ute på några korta promenader när Daniel kommit hem från jobbet. Han är pigg men snorig. Tror han börjar sakna förskolan då det var länge sedan nu... Tyvärr är det en vecka innan han börjar igen. Blir ju svårt när man vill hålla baciller borta men man vet att han älskar att vara där och leka. Nu ska jag lägga mig i soffan och jag hoppas verkligen jag är piggare i morgon. Kram på er!


Tiden rusar! 1 månad idag är vår lilla tjej. Hon började le (på riktigt) för en vecka sedan, så gulligt! 

#1 / / Josephine :

Krya på dig. Jag har oxå haft ont i halsen och varit stel i hela nacken. Trött i kroppen. Men har ändå jobbat. Suttit i receptionen. Sebbe började må dåligt idag.

Grattis Penny på en nånadsdag.

#2 / / Kattis:

Krya på er! Vår resa i Malmö avslutades med magsjuka följt av feber för mig och minstingen. Så trist att behöva vara sjuk när vi skulle njuta av ledighet...men så är det. Kram och god fortsättning!

Svar: Fy så trist! Det samma!! Kram på er!
Caroline Westling