/ 2017 / Vårt nya hus /

Torsdag

Vilken sommar. Ena dagen varmt och nästa iskall. Verkligen varannan dag nästan. Hoppas det blir bättre snart. Väntar fortfarande på den där " sommar känslan ". Veckorna går väldigt fort då vi håller på och fixar med något hela tiden. Vi tar pauser och umgås också såklart annars försvinner ju det roliga. Jag och Daniel drack lite vin igår och spelade nya Monopol. Kul med sällskapsspel! Jag tonade även håret, kör alltid med en vårdande intensiv toning från frisören. Döljer lite gråa hårstrån! Jag har inte så många men de finns där, tror de kom ganska precis när jag fyllde 30 år... 


I morgon ska vi nog göra hemmagjord pizza och gå till parken på kvällen. The Hives spelar och sen Rebecca & Fiona på lördag. Det blir nog mycket folk! Båda grupperna har några bra låtar men annars är det inte min favoritmusik. Mysigt iallafall att ha promenad avstånd dit och hem.. Nu ska jag slappa vid Tv:n en stund. Kram kram!