/ 2017 /

Aloo Gobi

Här kommer ett middagstips på en vegetarisk blomkålsgryta. Jag gjorde den igår och med lite sambal till så blev den väldigt god! Jag har sett hur Lotta Lundgren ( historieätarna ) har gjort den här grytan i coop reklamen i flera dagar och jag tyckte den såg så god ut att jag ville testa. Enkel att göra var den också. Klicka på bilden för att komma till receptet.
 
Bild från coop.se
 
I veckan kom månadens glossybox och förutom produkterna så fick man ett värdekort på The Body Shop att använda på en hudvårdskonsultation eller brynfix. Perfekt då jag hade tänkt fixa det vilken dag som helst. Jag gick förbi igår medans Penny sov i vagnen så nu är brynen noppade och fina. Om en stund kommer mamma hit och ska hjälpa mig att putsa fönstrena, gud så trist men går fort med lite hjälp. Vi ska snart knäppa kort på längenheten med mäklaren så det är en hel del att fixa för att få så fina bilder som möjligt. Vi valde tillslut Bergmans Mäklarbyrå, hon gav ett väldigt bra första intryck och den bästa offerten också. Spännande! I morgon ska jag och Daniel iväg på en grej som också är spännande... återkommer om det! Kram på er!
 
Pennys första pass och mitt nya är klart, snart reser vi!
glossybox, blomkålsgryta, vegetarisk mat, Bergmans Mäklarbyrå, USA