/ 2017 /

Fredag

Lugn morgon och Penny sov länge så jag och William åt frukost och läste sen en massa böcker. Det är vårt ibland att ge honom ensamtid och bara mysa utan lillasyster. Det märks att han blir avundsjuk ibland och vill leka med mig och Daniel själv. Idag ska William följa med till bilprovningen ( ingen lyckligare än William) och imorgon blir det Alfons på bio. Vi har inte så mycket mer planer denna helg förutom en sväng till återvinningen. Jag fick ett ryck och rensade massor på vinden i söndags så det ska bli skönt att slänga och ge en del till biståndet. Igår lekte vi i parken och min mormor mötte oss där, dock så började vi alla frysa ganska snabbt så vi gick hem till mormor som bjöd på lunch. Kålsoppa med korv. Gott men ingen höjdare tyckte William som fick hamburgare. Angående min viktplan inför resan så går det framåt. För 3 månader sedan vägde jag 69 kilo och idag 55.9kilo Jag tappade ju det mesta av alla graviditetskilon när Penny kom ut men är nere på vikten innan graviditeten nu. Ska ner typ 2 kilo till. Vi är väldigt sugna på att resa redan nu och vi har kikat en del i veckan... Får se om det dyker upp något klipp. Annars är det ju inte så långt kvar till USA. Hoppas ni får en härlig helg. Kram på er!