/ 2017 / Vårt nya hus /

Matriell lycka

Har länge velat köpa ett par nya solglasögon med lite kvalitet så man förhoppningsvis är rädd om dem också. Brukar bli några billiga från H&M lr liknande varje år som slängs ner i någon väska. Jag vet att man ska vara rädd om sakerna men det blir samma visa varje år och de håller inte bra heller. Sen har jag varit för snål varje gång jag kikat på Ray Bans klassiska Aviator. Tänkte iallafall köpa dem i USA men idag såg jag att de hade en väldigt bra kampanj på Synsam för 999:- Jag slog till och fick hjälp med att anpassa bågar efter mina öron osv. Vilken skillnad! De satt mycket skönare så nu är jag redo för Floridas sol! 


Hittade även en fin serie på Coop av alla ställen. Kanna, bricka, skål och muggar i bambu. Blir perfekt till sommarens ute fika. Vasen från Klong har kommit också så nu väntar vi bara på sommar blommorna...

Ray Vän, bambu, klong, klong äng