/ 2017 /

Massage

Fredag. Kan vara veckans bästa dag. Hälsade på hemma hos syster Mollie som flyttat till Hemlingby. Sen har barnen varit hos min mormor några timmar och jag har varit hos frissan. Skönt att få bort lite slitna toppar. Sen blev det oxrullader med gräddsås till middag. Daniels bror Tomas kom hit och fick både middag och 1 timmes massage. Jag tränar för fullt. Det känns kul och finns så mycket olika typer av massage man kan fortsätta lära sig. Jag köpte en massagebänk som även funkar för gravida. Det fanns inte så många ställen i Gävle som erbjöd det när jag var gravid och det var ju så otroligt skönt att bara få ligga på mage! Mollie är ju höggravid så hon ska få testa nästa vecka. Ska läsa på lite om oljor också och beställa. Hoppas ni har det mysigt. Trevlig helg på er! 

Massage, gravidmassage, fredag