/ 2017 /

Tips tips tips!

Jag köpte nyligen ett "ansiktsvatten" som verkligen är toppen bra! Jag gillar den fina och lena känslan man får av peeling och med denna får du den känslan varje dag! Första dagarna blev bomullstussen helt grå trots att jag rengjort ansiktet innan! Jag är alltid noga med rengöring. Produkten jag köpte är en leave-on exfoliering som är effektiv på förstorade porer, rynkor, rodnad mm. Man börjar med att tvätta ansiktet och sen tar man lite av vätskan på en bomullstuss och sveper över ansiktet, avsluta med dag/nattcreme. Absolut den bästa produkt jag testat mot förstorade porer! Det är stor skillnad på min hy nu om man jämför när man var 25...
 
Produkten innehåller Salicylsyra som även har en naturligt anti-inflammatorisk (lugnande) och antibakteriell effekt på huden. Plus att den är 100% fri från parfym, och färgämnen.
 
Ca 369:- för 118 ml (väldigt dryg!)
 
hudvård, paula, skin perfecting, bha, bha liquid,