/ 2018 / Musik /

Karnival!

William fick vara ledig från förskolan denna vecka. Vill inte att vi blir smittade av något. Jag känner mig inte helt kry men hoppas att inget bryter ut. Känns dumt altt chansa när vi kan låta bli. William fick sova hos min mormor inatt, mysigt för de båda. Han älskar att vara där och leka och bli ompysslad. Daniel hämtar honom idag efter jobbet. Jag har tagit det lungt hela dagen, kikat på The Crown, tvättat och förberett middagen. Penny gillar att "hjälpa till" i köket. Hon släpar pallen fram till diskbänken och hon når ju allt så det gäller att ha koll! Nästa vecka börjar jag läsa Medicin 1. Tänkte att det skulle vara kul att plugga lite. Jag ska läsa på distans 15 veckor, vi får se hur det går. Penny sover ju middag fortfarande så jag hoppas att jag hinner plugga lite då annars får det bli på kvällarna. På lördag ska jag och moster (som jag spelar trummor med)  åka till Stockholm och gå på Karneval. Det är skandinaviens största inomhuskarneval! Vi ska inte spela men vi ska dansa och ha kul! Det var ju ett tag sedan och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!? Tror det kommer bli riktigt häftigt iallafall! 100 artister • 4 Dansgolv • 10 DJ:s • 1500 gäster.
 
 
 
 
karnival stockholm