/ 2018 /

Torsdag

Vilket härligt väder! Solen värmer och jag började dagen med en promenad efter att jag lämnat William på förskolan. Sen kom mamma hit och passade Penny så jag kunde plugga och göra första "provet" som handlade om Nerver, Celler, Mikrobiologi, och människokroppen. Jag fick 25 rätt av 25 frågor. Skönt! Dock så är nästa delmoment knepigare och jag ska göra en del inlämningsuppgifter. I morgon flyger Daniel till Kalmar över dagen med sin chef för att planera något nytt bygge men han kommer hem igen på kvällen. I helgen har vi inga speciella planer utan det ska fortsätta renoveras på övervåningen och jag tänkte plantera lite frön... Nu längtar jag efter påsk och riktig vår! Hoppas ni får en fin helg. Kram på er!
 
 
#1 / / Amanda:

Har du planer på att gå tillbaka och jobba som tågvärd när du ska börja jobba igen? eller har du slutat med det o enbart läsa? :)

Svar: Vet inte ännu. Min dotter börjar förskola till hösten och nu läser jag bara för skojs skull. Man kan aldrig lära sig för mycket :)
Caroline None