/ 2018 / Musik /

Vilken fest!

Oj vad kul vi hade i lördags! Det var många år sedan jag dansade så mycket! Vi åkte till Stockholm vid 17.00 och började kvällen med att äta Indiskt innan vi gick till Munchenbryggeriet där "Karnivalen" var. Sen började en lång kväll med massor av dans och uppträdanden. Det var riktigt kul men vi stannade tills stängning kl 03 och kom hem närmare 06 så jag kan lova att man var trött dagen efter. Även Daniel då Penny vägrade somna om på kvällen och saknade tutten... Jag var iallfall inte bakis då vi islutade dricka i bra tid men sömnen saknades. Väldigt värt det ändå! Idag har jag börjat läsa Medicin 1 och det känns som om det kommer vara en ganska svår kurs. Jag ska försöka att plugga på dagarna och strunta i att "plocka" så mycket. Sen får jag såklart dela upp det så att jag även läser på kvällarna när barnen sover. Hoppas ni har haft en härlig helg ni med. Kram på er!
 
bateria, samba, munchenbryggeriet, karnival, stockholm
#1 / / Josephine :

Lycka till med pluggandet. Puss 😘