/ 2018 / Penny / Vårt nya hus / William /

Lördag

Oj vilken vecka! Min utbildning har startat och det var jättekul att träffa min klass och äntligen komma igång! Det var flera hundra sökande men endast 35 platser så jag är jätteglad att jag kom in. På Onsdag börjar jag min praktik. 8-16.30 ska jag jobba. Det ska bli spännande och är verkligen något nytt. Utbildningen ger dubbelkompetens och jag kan arbeta både som lärarassistent och elevassistent när jag är klar, eller båda såklart. Idag lämnade vi barnen hos mormor några timmar och åkte till Valbo. Vi kan snart flytta upp på övervåningen och nu börjar det roliga! Inredning och fix! Köpte "glasballonger" i ljusgrönt och rosa och en moln spargris till Penny. En hylla, sänglåda, och lampor bland annat. Nu sover barnen så vi ska äta svampsoppa och sen upp och fixa! Kram på er. 

inredning / mio