/ 2018 /

Vardag

Idag började Daniel jobba igen efter ca 2 månaders ledighet! Vi har haft det så bra denna sommar. Fantastiskt väder, fått mycket gjort i huset. Ätit gott, hängt i parken. Umgåtts med familj och vänner. Nu är hösten riktigt välkommen. En av mina favorit årstider. Det enda som är drygt är att det ingår regnkläder och sjukdomstider. Båda barnen var ledsna när jag lämnade dom på förskolan i morse. Kändes inte kul att gå därifrån men jag vet att det snabbt blir bra igen. Vi har varit bortskämda med att ha barnen hemma mycket. När jag jobbade på tåget så kunde jag hämta tidigt ofta eller vara hemma tills Daniel kom hem och "böt av". Det blir en stor omställning nu med längre dagar på förskolan. Nu blir det inte hela veckan men ändå. Har svårt att tänka att man ska lämna 7.45 och hämta ca 16.30 Gud vad lite man får träffa sina barn. Nästan bara hem och äta och sova. Vet att det är mångas vardag men jag tycker det känns helt fel. Jag vänjer mig väl så småningom. Skönt att inte jobba helger mer iallafall!  Nu ska jag plugga. Kram på er!

</div