/ 2018 /

Söndag

Disigt idag men varmt. Hade hoppats på lite åska men solen dök upp mot kvällen. Vi börjar bli bruna men att sola är knappast någon prioritet. Vi hyrde trampbåt idag och det var riktigt mysigt och William ville inte kliva ur båten... Fint med alla bergen runt omkring. Jag gillar verkligen Hersonissos. Det tog ju bara 30 min med transfer bussen till hotellet och det finns massor att göra i närheten. Hotellet är jättefint och stort med många pooler. Maten är bra och det finns alltid mycket att välja bland. Om jag ska gnälla på något så ingår inte Wifi men det har man ju på telefon ändå inom EU. Dock då fungerade det dåligt i vårat rum så jag betalade lite extra för det och då fungerar det jättebra på hela området. Sen skulle jag önska lite bättre städning av rummen men då är jag kräsen också. Hotellet heter Arminda och vi reser med Ving. Nu ska jag plugga lite sen ska vi sova! Vi saknar Daniel såklart men vi ringer flera videosamtal varje dag. Tack för Internet!







hersonissos