/ 2019 / Mat & Bak /

Kök

Efter praktiken idag gick jag hem och tog ett varmt bad. Kände mig nedkyld. Fy vilket trist väder. Jag som gödslade gräsmattan igår. Men det gör ju inget då det inte är så kallt och snön smälter direkt. Sen åkte jag och hämtade Daniel i stan då han var hurtig och cyklade till jobbet i morse. Han var dock inte så sugen på att cykla hem i detta väder. Vi hämtade upp mat på Willys (beställt med appen) och sen hämtade vi barnen. Dags för fredagsmys! Började med att göra en supergod bagel med lax och färskost. Mums! Ikväll blir det fish tacos. Mycket godare än "vanlig" tacos! I morgon ska jag och Daniel till Ikea och planera kök. Har velat tillräckligt länge nu. Tror vi har bestämt oss men vi får se hur det känns i morgon. Hoppas ni får en härlig helg. Kram på er! 

bagel / fredagsmys / helg / lax / svensk vår