/ 2019 /

Tisdag

Hej! Hoppas ni mår bra. Själv är jag dunderförkyld men hoppas det går över fort! Jag är nästan klar med min uppsats vilket känns jätteskönt. Bara opponering kvar och examination om ett par veckor 😁 Förra veckan var jag dock tillbaka på mitt ordinarie jobb som jag är tjänstledig ifrån. Det var dags för prov och säkerhetsgenomgång. Vi behöver göra det ca 1 gång om året då vi har säkerhetstjänst. Om jag inte får en fast tjänst inom skolan innan hösten så går jag tillbaka till tåget. Just nu är jag vikarie ibland men vill inte säga upp mig som tågvärd innan jag fått ett nytt erbjudande. På torsdag öppnar äntligen Furuviksparken (genrep). Det ska bli kul att kunna hänga där på dagarna med barnen. Mysigt att ta med picknick/lunch och mysa med djuren. Det är verkligen toppen att ha gångavstånd dit. Sen blir det väl en hel del karuseller och konserter också. Jag tror William kommer gilla radiobilarna 😁 Nu ska jag renskriva uppsatsen. Kram på er! 
 
Gick bra på "tåg provet", skönt att man inte glömt en massa! 
Furuviksparken / avgångssignalerare / furuvik / lärarassistent / ttj / tågvärd