/ 2016 / William /

Oroligt

När jag kom hem efter jobbet idag hann jag precis äta lunch innan de ringde från förskolan och sa att William verkade dålig. Han lät anfådd och hade fått blå läppar! Ingen feber men var inte riktigt sig själv tyckte dom. Jag gick och hämtade honom direkt men när jag kom dit var han precis som vanligt men jag gick med honom till hälsocentralen bara för att de skulle lyssna på hjärta och lungor och allt var bra men han är ju fortfarande snuvig och lite hostig. Bra att förskolan är uppmärksam och de blev nog lite oroliga eftersom de vet att han har ett litet hjärtfel (ej farligt). Men vi har fått höra att det inte borde påverka honom alls men kanske när han blir äldre och rör sig/springer/tränar osv. Konstigt ändå att läpparna blev blå men nu är han precis som vanligt... Får såklart hålla ett extra öga.