/

Knöl

I morse var jag alltså iväg till bröstmottagningen då jag har hittat en liten knöl i vänster armhåla, jag fick den i mitten av graviditeten och har avvaktat med tanke på att det säkert har med mjölkgångar osv att göra... Sen när William kom så kollade jag upp knölen på amningsmottagningen och läkaren tyckte att den borde kollas upp ytterligare så hon bokade in mig på bröstmottagningen. Jag kände att det var extra viktigt att kolla upp då jag tog bort en knöl 2008 i vänster bröst, knölen var som tur var ofarlig men man känner efter lite extra noga sen dess...
 
Det gick iallafall bra idag, gjorde ultraljud och de hittade inget oroväckande i brösten, troligtvis är det en lymfkörtel som varit lite infekterad men inget farligt. Så nu kan jag slappana av igen och hoppas att inga fler knölar dyker upp! ♥
 
 
bröst
#1 / / Emelie:

Himla skönt att det inte var något! Härligt Carro!