/

Onsdag

Vi var på akuten igår natt med William. Det började med att det kom lite blod i blöjan och att han blev lös i magen. Men det blev mer och mer så vi åkte såklart in för kontroll. De gjorde en snabb undersökning och självklart hade det avtagit när vi kom dit. Vi fick åka hem och avvakta. Det är tydligen väldigt vanligt med blödningar i det området och det blöder väldigt lätt. Troligtvis en liten spricka och idag har det varit bra. Dock så har han mycket prickar på kroppen som BVC sagt att jag bara ska smörja men jag börjar tro att det kan vara någon allergi så jag ska be om ett pricktest. Träningspasset gick bra idag och över förväntan. Jobbigt men kul! Tyvärr gjorde en deltagare sig illa i början då knät hoppade ur led! Det såg riktigt otäckt ut och som hon skrek stackaren!  Man hörde verkligen hur ont det gjorde, fy! Ambulans kom och hon kan ju tyvärr inte träna på ett tag. I morgon ska jag och Daniel ut och äta medans svärmor passar William några timmar (om han är helt kry) Nu ska jag sova, natti!