/ 2015 /

Konstnär

Idag var jag riktigt trött så jag passade på att vila samtidigt som William sov efter lunch. Sov ganska dåligt inatt så det var skönt att få lite ny energi. Mollie kom vid 14 och då gick vi till Tony och Marita som ville att William skulle komma och måla en tavla. Det första han gjorde var att stoppa penseln i munnen men sen blev det ett riktigt konstverk. Första tavlan målad! Sen gick vi hem och jag gjorde falafel till middag och bakade tekakor. När William somnat dukade vi upp smågodis och åt nybakade tekakor och kollade på tv. Så mycket bättre var riktigt bra ikväll. Synd att det snart är slut! Mollie åkte hem för en stund sedan för hon ska till Umeå tidigt i morgon och hämta en häst. Annars hade hon tänkt sova kvar vilket skulle varit mysigt. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig. God natt!