/ 2017 /

Mål

När man har en resa att se fram emot så är det lättare att hålla motivationen och roligare att träna och äta rätt tycker jag. Det vore ju underbart om man kände så jämt men det gör ju inte alla. Jag har aldrig haft problem med vikten men jag trivdes bäst när jag vägde 52-53 kilo, precis innan jag blev gravid med William. Jag tränade mycket då också, varierade zumba/gym och att jogga/springa. Effektivt. Nu kan jag inte börja springa ännu eller köra mitt favorit zumba pass (med stol och mycket hopp) och jag ammar ofta (helammar) så kommer inte iväg men det blir många PW och mammaträning hemma. Har använt mig av en app och tyvärr följde inte mina "framsteg" med när jag bytte telefon! Så drygt! De olika övningarna är låsta för att börja på rätt sätt efter förlossningen och jag hade kommit en bra bit på väg... Typiskt. Kör på ändå men tänker inte börja från början för att komma vidare för de första övningarna var väldigt tråkiga men säkert nödvändiga. Jag väger 58 kg nu och ska ner till 54kg iallafall innan resan. Tror inte det blir ett problem.
 
Miami/Bahamas 53 kg och troligen ett litet frö i magen ♥