/ 2018 / William /

William

Idag fyller William 4 år! Vår fina kille! Vi hade kalas hemma igår och han fick så mycket fina saker. Imorgon börjar han förskola igen efter lång ledighet. Han har funderat varför Penny gått dit och inte han. Inskolningen gick jättebra med henne. Blir kul att få gå dit tillsammans med brorsan också. De går på avdelningarna bredvid varandra. Just nu sitter jag på tåget påväg till Borlänge. Lite skumt att åka på "mitt gamla tåg". Min utbildning börjar idag med 3 dagars (2 nätter) introduktion och genomgångar. Jag ska bo på Hotel helt själv! Har inte varit utan barnen 2 nätter förut. Det går säkert bra men kommer kännas tomt. Under ett år ska jag på 6 träffar i Borlänge. Resten är praktik 20 timmar i veckan och hemmastudier. Jag fick praktik på skolan bredvid oss! Jättekul. Vardagspysslet underlättas med 2 min till både förskola och jobb. Daniel börjar jobba om en vecka. Denna långa ledighet är snart slut men om ca 60 dagar drar vi till Thailand i 3 veckor. Det blir mycket att plugga för mig nu så jag kan slappna av på resan. Hoppas ni får en bra start på veckan! Kram på er! 

William / födelsedag