/ 2018 /

Fruktansvärt

Skittråkigt... Japp så har jag alltid känt angående bilkörning. Jag körde en del i min mormors gamla "bubbla" när jag fick börja övningsköra men jag har aldrig haft någon som pushat mig till att ta körkort när jag var yngre. Lite tråkigt tycker jag idag. Men jag har ändå kört ganska mycket genom åren och ändå aldrig gillat det. Inte idag heller. Dock så ska jag göra ett äkta försök och fixa det för barnens skull och för familjen. Jag älskar ju att utmana mig själv när det gäller allt annat men just detta har jag svårt för ... Jag hoppar hellre fallskärm varje dag...De flesta säger att det är en underbar frihet med körkort och det förstår jag att det är. Men jag vet samtidigt många som har körkort och HATAR att köra bil. Vi får se hur jag känner när det är dags 🤢

köra bil / köra bil / körkort / må bra / tillstånd / ångest