/ 2018 /

Heltäckningsmatta

Igår beställde vi äntligen heltäckningsmattan till vårt sovrum uppe. Har velat mellan färger ett bra tag (som vanligt) men nu har jag hittat rätt hoppas jag. Vi beställde från Stefanssons Golv i Valbo. Det blir en ljusgrå med lyster. Tror det kommer bli så fint! Idag har jag varit med svägerskan och barnen i parken flera timmar. Barnen är trötta och jag med. Blir snart soffan, Suits och ett glas rött. I morgon kommer Josephine och barnen tillbaka och sover kvar. På torsdag ska min lilla gofis Oliver sova här för första gången. Mosters gullunge! William har varit krasslig ett par dagar och helt tappat rösten men nu är han på bättringsvägen. Längtar efter att få träffa Jessicas nytillskott men vill vänta så vi inte släpar på en massa bakterier. Hoppas ni har det bra i denna härliga sommar värme! Kram på er. 


heltäckningsmattan / nya huset