/ 2018 /

7/5-2018

Hej på er! Hoppas helgen varit bra! Vi har grejat i trädgården och krattat och krattat och krattat... Vi beställde grus förra veckan och det kom i fredags. 17 ton för att vara exakt! Daniel har slitit och skottat och fixat och det blir så fint! Behövs bara lite regn nu så att gruset blir renare och får samma färg överallt. Igår var vi på min kusin Elviras konfirmation. Väldigt fint! Det bjöds på fika och smörgåstårta efteråt, Mums! Idag är vädret fortfarande på topp men jag ska sitta inne några timmar och plugga medans mamma är ute med barnen. Alla uppgifter är nästan klara men jag oroar mig lite för slutprovet som jag ska göra när jag kommer hem. Det känns som jag glömt det jag gjorde i början men jag lär upprepa allt några gånger. Får läsa medicin boken i Grekland istället för någon spännande deckare. Jag är lite kluven inför resan faktiskt. Jag och Daniel har inte varit ifrån varandra mer än någon natt på över 13 år! Kommer sakna ihjäl mig. Men jag tror det kommer bli jättemysigt och tiden brukar ju gå fort... Tur att man ringer gratis inom EU iallafall. Lär ta tag i packningen också. Tidigt på torsdag morgon åker vi! Spännande ❤

grekland två veckor / hersonissos / kreta / plugg / resa med barn / sommar 2018 / vår