/ 2018 /

Sommar

Gud vad skönt att sommaren kom tidigt i år. Hoppas det håller i sig. Midsommarafton brukar ju vara kall men kanske inte i år. Lite extra härligt att lämna ett varmt Grekland och få komma hem till nästan samma värme. Toppen! Min Medicin kurs är snart avklarad och jag tycker det har gått riktigt bra. Dock så hade jag lite svårt med senaste provet så det ska bli spännande att få betyg närmsta veckan. William har inte många dagar kvar i förskolan nu och till midsommar går Daniel på semester och föräldraledighet. Vi blir hemma tillsammans till slutet på Augusti. Lyxigt. Vi kommer vara mycket hemma och fixa med huset. Spendera dagar i Furuviksparken och bada. Vi ska på Justin konsert och på Britney. Eventuellt ska jag spela trummor i Tyskland några dagar men jag har inte bestämt mig ännu. Känns lite tufft att lämna familjen dessa dagar och vara så långt borta. Lär sluta amma då också men Penny börjar förskola i Augusti så det kanske är lika bra. Dock så ÄLSKAR hon att snutta så det kommer inte bli lätt. Ikväll ska hon få sin andra TBE spruta. Gick jättebra sist och vi andra har tagit alla så vi är klara. Känns tryggt då de verkligen har börjat varna för fästingarna. Nu ska jag snart sätta mig i solen med en ny spännande bok. Det var länge sedan! Kram på er!

böcker / deckare / fästingvaccin / nora roberts / sol / sommar / spännade läsning / tbe
#1 / / Anonym:

Du behöver inte sluta amma för att du ska iväg eller för att hon börjar förskola.
Går utmärkt att fortsätta ändå om man vill.
/ mvh ammade länge :-)

Svar: Nej. Men finns ju risk att mjölken sinar när man är borta :)
Caroline None