/ 2018 /

Elefanter

Hej! Några dagar sedan jag skrev här. Vi har firat vår bröllopsdag och besökt en djurskyddspark. Det finns många dåliga platser för turister att besöka så jag tycker verkligen ni ska tänka till om ni åker hit. Rid inte på elefanter och gå inte på shower med dansande djur. Parken vi besökte köper elefanter som plågats och ger dom ett nytt liv. Det var en magisk dag att få se och höra hur de arbetar. Annars har vi bara ätit gott och badat och badat. Hotellet vi bor på (Sunwing Kamala Beach) är väldigt fint. Vi bor längst ner med egen utgång till en av poolerna. Måste säga att det är väldigt skönt! Hotellet ligger precis vid stranden också så vi går lite fram och tillbaka. Just nu sitter jag och får pedikyr. Jag har unnat mig många timmars massage på denna resa. Fantastiskt att få 1 timmes massage för ca 85:- Nu ska jag njuta lite till... kram på er! 
 

</div
Beach / kamala / massage / mat / pedikyr / resa / semester / thailand